BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, January 11, 2011

soksek soksek bercanda;

Tadi masa aku otw pulang dari tempat keja terjumpa anak seorang anggota aku ni...muka sebijik macam herie..

Dan yang mengingatkau pada adik aku sorang nih...sebab budak tu naik moto sebijik macam motor baru adik aku...
So pada Encik Mohd Herie Bin Dahlan...
Jagalah,sayangilah harta baru tu sebetol-betolnya..abang kau ni bukan keje cop duit...nanti kau dah keja kau tau mcm mana perit nak carik duit nih...elok-elok ride moto tuh...jangan berangan nak jadik mat rempit walaupun abang tau kau memang tak kan ada jiwa kelajuan..kehkehkeh...

Sampai umah tadi pun..selesai je muenunaikan kewajipan sbg Hamba di muka bumi nih terus aku buka tv.tertekan pula channel 501 awani...
sekilas berita yang agak menarik perhatian aku di akhir berita tersebut di mana Editor Berita tersebut adalah kawan sekolah aku dulu..dasat la hang nid..

So Kembali ke idea asal aku...
hari ni aku nak berkongsi satu cerita ngan korang...
tentang keje aku hari ni...
awal pagi lagi dah tercegat aku depan pejabat ngan anggota/pegawai lain bersedia untuk fitik / gotong royong balai lama..
yang hampeh nya aku tak tahan dengan debu2..waaa adakah aku mewarisi alahan seperti mak aku?? mau dekat sejam aku duduk diam2 kat kantin sebab rasa mcm tak cukup nafas plak..dan yg bestnya..alang2 kat kantin..ter-- (korang baca betol2 okay) aku ter-makan sepinggan mee goreng walau pun masa tuh nafas aku cukup tak cukup jek..ekekekeke

17hb nih ade lagi sesi terapi n jumpa pakar di DOK.
ingat nak buat terapi dalam sejam jelah..sbb isnin aku ade keje sket dgn engineer bot aku..banyak lagi nak kene repair sana sini....
incit2 puan2 di rawatan terapi cara kerja (occuptional theraphy) nantikan kedatangan saya nohh..kali nih takmau kayuh beskal pakai tangan dah..boring woo.apa kata kita main genggam2 alat excercise yang mudah tuh...hihi sbb saya malas skit..lagipun tgn kiri nih dah ok...

malam ni aku keja lagi anchor watch sampai jam 0800hr esok..
yeah...esok sehari leh lepak umah....
plan esok nak g melawat man rst kwn aku yg kerosakan jentera 200 dia tuh...cian dia...man kau tunggu aku..sediakan hazelnut coffe ngan biskut vege yg rangup tuh...aku nk terjah umah hang sok..(jaat tak aku?? p bertandang umah org nk mkn jek..kikiki)

& yang paling utama juga terbaru untuk hari ini...aku dah mula atur gizi seimbang untuk harian aku...thx miss L sbb menegur.
hampa rasa dapat tk aku buat??
isk dugaan jugak nih sbb part makan memakan nih mmg feberet aku...
"sabo wan sabo" <--ayat selalu zack ngan man duk cakap kalau aku tgh masalah..haha

pepun jupe lagi sok kalau aku belum bz lagik..
Assalamualaikum..

0 comments: