BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, January 19, 2011

Denyutan Adrenalin Bila Yang Terlihat Itu Bukan Aku.

Yang Minggu Pertama,

-Masih berasapkan Dunhill.
-Masih dengan baki - baki kredit Maxis yang tidak terguna.
-Masih menunggu sesuatu yang ajaib berlaku.
-Masih juga menyendiri seperti tahun - tahun yang lalu.
-Masih lagi bosan dengan perkataan "Parasit".

Pada Minggu Ke 2 Selepas Itu,
-Masih juga setia bertemankan sedutan - sedutan dari produk Dunhill.
-Sudah bermula kekurangan kredit Maxis yang lama tidak berganjak.PERUBAHAN!
-Sudah samar - samar kelihatan sesuatu yang ajaib itu akan berlaku.
-Seakan tidak lagi menyendiri setelah adanya insan yang sanggup menemani walaupun hanya sebagai -KAWAN-
-Masih lagi berwaspada dengan apa erti kata "Parasit" pada aku.

Ke 3 Minggu Pula,
-Masih lagi dengan batang - batang buatan London - Paris - New York.Semakin KUAT!
-Yeah...Kredit Maxis yang dah pandai ditambah..setelah sekian lama hanya di isi ketika tarikh penggunaan akan tamat sahaja dulu.
-Semakin jelas kini dengan kesamaran yang dulunya seperti tidak kelihatan.
-Ya.Aku bukan lagi menyendiri.Terima kasih buat INSAN yang sudi menerima aku seadanya.
-Insya'Allah aku cuba membuang apa itu "Parasit" pada pemikiran aku selama ini...semoga yg baru tidak seperti mereka - mereka terdahulu.

1 comments:

k.a.m.i said...

tahniah kerana telah temui pengganti parasit. Semoga dia terbaik drpd mereka.