BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, January 15, 2011

Its Yang Di Namakan Kecelaruan Dalam Diri?

Ini lah Sakit Aku...

Dah Agak Lama Aku Tak Rasa Complicated Gila Macam Ni.
Sesudah Balik Dari Perjalanan Yang Agak dekat Bagi aku & Mungkin Jauh Bagi Mereka Yang Tidak Gemarkan Touring Santai..
Setiba Saja Sampai Di umah..
Sesudah Maghrib Dan Isya'...
Bleh Plak Aku Gatai Tangan On Pc Nih...
Bila Dah online Seperti Biasa Laman2 Sesawang Seperti Facebook,Blog2 Insan Yang Rapat Dengan Aku & Forum2 Wajib Aku Lawati Seperti MBC,Autoshift & Ohtidak.
So Seperkara Telah Aku Terbaca,Ternampak,Terlihat...
Tarikh,Masa,Tempat <-- Ini Semua Semacam Meragut Sifat Tenang Aku...
Kepala Aku Haru Biru Bila Memikirkan Kesihatan Emak Yang Selalu Sakit...
Di Tambah Pula Dengan Perkara Ini...
Ya Allah...Kau Kuatkan lah Hati HambaMu Ini...
Kau Peliharalah Perubahan Yang Sudah Aku Lalui Tempoh Sebulan Dua ini...
Kau Berikanlah Aku Kesabaran & Tidak Berfikiran Negatif Terhadap Sesuatu Yang Mudah Membuat Aku Hilang Pertimbangan Semangat & Hilang Sekali Lagi Rasa Isi Diri Aku...

0 comments: