BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, January 16, 2011

Katakan Tidak Lagi Pada SonyEricsson

Sony Ericsson W902..


Walau pun Limited Edition...Adoiyai..Leh lak time macam nih Problem mai...
Bila charge " Remove Charger"
Bila Switch On "Contact "Your Phone Cannot Use & **** Digital Damage Sonyericsson Customer Services"

Adoi...Takkan Nak beli Hp Baru....
Angan2 Untuk Pakai Iphen Belum tercapai Lagi nih...
Pulus Makin Kurang....
Motorola Yg exchange Ngan Along Plak..dia punya Charger Problem..
Jenuh Di K.K & Sandakan aku Survey...Tp hampeh sebab Takde Jual...
Pelik ngan tepon nih...tp btol jugak...aku tgk kat kedai pon takde model nih...isk mana la kak Long aku dapat nih....

So jalan penyelesaian...
Aku terpaksa wat urgent Call mintak along Post c905 Aku tuh...
Maaf ye incit HerieD..
Nnt abgmu dah berduit akan di gantikan yang baru untuk phone kau..

Di rumuskan..haha
Hp nih penting bagi aku...
Tambah2 sejak2 dah Bertaut ngan Orang sebelah Daerah tempat aku Kerja nih...
Kalau tkde Tepon...hampeh la aku..kompem jadik sasau tk dapat soksek soksek ngan C dia..hehe

0 comments: