BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, January 9, 2011

Kita Semua Sama...Muhasabah Diri.. Juga Tahniah Untuk Aza+Nani+Yani.

Aku Masih Aku...

Aku suke melihat orang - orang yang aku sayang gembira,senang hati n berjaya.
Aku tak suka melihat mereka sedih,tertekan & sakit jiwa sekali pun.
Pendek cerita aku tetap aku...
Menjaga Ayah Mak,Adik aku & Dia.
Aku? Insya'Allah aku berbesar hati menjadi hambaMu Ya Allah s.w.t...
Kerana memberi ruang pada ibu bapa aku melahirkan aku juga Kau Ya Allah Ya Rahim melindungi aku dan semoga aku tidak lalai ke jalan,simpang ranting yang tidak elok atau salah.

Aza,
Tahniah Atas Pertunangan Hang....
Jangan lupa jemput aku pulak...

Yani,
Tahniah Atas Title "Pengantin Baru" anda...
Semoga Kekal Hingga Akhir Hayat HendakNya.

Nani,
Tahniah Juag Atas Pertunangan Baru nih...
Semoga Ikatan Kali nih Kekal Hingga Ke jinjang Pelamin..Amin.

Amy,
Jangan Putus Asa..Teruskan Pencarian..
Sampai Bila kau Nak Solo???

Cikgu,
B strong!!!
Jgn cepat mengalah...
Ambil Masa....Insya'Allah.

Keje,
Aku akan busy bermula 14hb Januari Nih Mungkin Di laut dah...
-boring woo

Jiwa Aku.,
-Masih Sama.
-Relevan Jika Aku Katakan Aku Tetap Aku.
-Pada Yang Mengenali Lama..Anda Kenal Saya Siapa.
-Hidup Aku mAsih Sama.
-Bersama Mereka Yang Terpilih.
-Komitmen Keje.
-Menyendiri Mencari Ilham Untuk Penulisan.
-Masih Sama Macam Dulu..Suka Mundar Mandir Di Kawasan Orang Ramai Melihat Telatah,Kerenah Orang Sekeliling..Hidup Amat Mempersonakan...
-Alhamdulillah Walau Dalam Kesusahan,Bangun Jatuh Aku.Aku Masih Mampu Menapak Juang Meneruskan Hidup.

*Sesekali Minum Kopi Tanpa Gula lebih Baik Dari Gula Yang Lebih Dan Manis...

2 comments:

belalang said...

tahnks coz willing to be 1 of the teacher in my life....hope i feel be better want know u r behind n give me more advice....

maksu said...

terima kasih. Semoga ba8 menuju ke mtlamat 2011 ni.