BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Monday, January 24, 2011

Hospital Permai Tampoi..::::wad psikiatri tahap 4::::

Rosnah Owh Rosnah...

Hahahahha...Geli hati lak bile seminggu nih asyik nama "rosnah"nih jek di sebut...
sampai dgn gang2 ipoh pon aku duk memain nama akak sorg nih...
kalau la akak nih ade fb kompem dia kecik ati sbb duk main2kan nama dia....
mcm nama ibu kpd ex aku pon yek..thihihi
pepun nama "rosnah" nih tiada terlibat ngan sesiapa mahupun yg hidup atau dah mati....
So mizz L jgn sebut2 dah...
mizz zac : semmgnya nm awek aku bukan rosnah..tetapi dot dot dot...

lets go bercerita ceritera...

aku konpius utk kali ke berapa juta dah dlm hidup aku selama duk kat muka bumi nih...
kerana minggu ni aku agak metal sket...
so mgkin seminggu atau lebih dari tuh aku tkkan update blog nih...
apapun jupe aku hint2 la di fesbuk yekkk......


0 comments: