BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, January 29, 2011

Bukan Kerna Nama * Musibah Awal 2011

Bismillahhirrahmannirahim...

Ya Allah Ya Tuhanku...
Kau Permudahkan Segala Urusanku,
Kau Lindungilah aku Ya a'zim...
Dalam Tempoh Begini Beberapa Musibah Telah Aku Terima...
Semoga Kau Kuatkan Hati HambaMu Ini Ya Allah...
Aku Mohon Perlindungan DariMu...
Lindungikanlah Insan - Insan Yang ku Sayangi...
Peliharalah mereka Dari Segala Perkara Yang Menjuruskan Dosa KepadaMu...
Sesungguhnya PadaMu Hanya Tempat Aku Memohon..
Kerana Kau Yang Satu...

***
28hb Januari 2011
2310hr

Tiada apa yg menarik dapat aku lakukan...
hanya menyelimuti badan dan bertemankan tilam di bilik keseorangan...
Dengan hanya tempoh kurang 30minit berbicara dengan si Dia..
Mata pun dah kuyu...
Terlelap Hingga Terjaga...

29hb Januari 2011
0315hr

Terjaga dari lelap...
Alarm kereta berhampiran Flat tempat tinggal aku Berbunyi sana sini...
Terus menjengah ke Tingkap Kenampakan Cik Putih Aku Sudah Tenggelam Hampir Separuh Kereta....
"Apa ??? Banjir???Ya Allah...."
Perkara dan Benda Pertama Yang Berjaya Diselamatkan Ialah Laptop Aku nih...
Yang Lain?? Habis...Di telan Air Bercampur Lumpur Yang Setinggi Hampir Pangkal Peha Gebu Aku ini..
Waaaa...Apa Boleh Buat maa...
Apa Pun Tak dapat Di Selamatkan...
Ambil Payung Terus Lepak Kat lUar Tangga Umah...
Orang Pertama Yang Aku Hubungi Memang Dia...
Masa Tuh Otak Aku Langsung Tak Berjalan...
Apa pun Tak dapat Pikir Dah...
Sehingga Lah Pagi Jam 0500hr Macam Tuh ...Baru lah air mula surut...
Fitik Tergempar Bermula....
Habis Gitar,Hifi,Home Theatre,Dvd,Koleksi Ramlee Awg Murshid Aku Jahanam...
Macam Nak mengalir air mata pulak...
lebih kurang jam 1600hr aku da mula give up...
Tumpang kawan Gi tempat keje...Lepak n Tido kjehap Kat sane...
sakit plak rase....
& Now..Kepenatan+sakit+Letih Semua ada...
Baru 45% Rumah Dibersihkan...
Esok??Masih Lagi menyambung perkara2 yang perlu di buat...
Tikar?karpet? <--baru?? waa mengalir lagi sen2 aku nih...baru nk masuk awal bulan februari..dah mcm nih....
Pepun..kengkawan...
Doakan Aku Kuat ek...
semoga tangan aku,diri aku sihat sejahtera....
abes menulis nih aku nk tido+rehat jap...
Rumah??ditinggalkan sementara waktu...Aku amik keputusan untuk Tido jek kat Transit Di (MO) nih....
Assalamaulaikum...

***Miz U cik L***



0 comments: