BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, December 4, 2010

Disember 2010

*mula mengorak senyuman yang ikhlas bila memandang lampiran coretan - coretan blog milik individu - individu yang dulu rapat & sentiasa di hati lebih dari seorang sahabat.

*sudah mula mengurangkan sedutan - sedutan dari batang - batang rokok yang produknya di pasarkan di dunia mula awal tahun 1907..nak tau apa?? mesti la dunhill.... ( harga pasaran rokok kotak 20 batang sudah mencecah rm10 pada harga runcit..dan pembukaan tahun 2011 ini saya dengar cerita bakal naik lagi mendadak ke rm14.30 . jadi,jalan terbaik mengurangkan sedutan - sedutan yg ada juga mungkin mungkinkan lagi saya berhenti dari menjadi seorang penagih rokok ini..insya'Allah..doakan saya.
*mula menerima adding2" kawan - kawan yang add' saya di dalam 'muka buku'..walhal dahulunya saya selalu abaikan permintaan mereka..
*mula jemu dengan politik semasa..tambah - tambah dengan cerita basi dan cerita pasar ikan dari parti - parti seprti keADILan juga DAP..apapun saya sayangkan dan terus menyokong UMNO juga PAS walaupun perbandingan hala tuju 2 parti ini berbeza..saya menyokong atas dasar saya orang melayu yang berpegang pada ajaran Islam. tak kan kita nak bangsa lain memerintah Malaysia Yang sedia maklum Di namakan sebuah Negara Islam.
*mula bangun seawal mungkin pada setiap pagi walaupun mata saya setiap malam lewat untuk tidir.bangun awal + mandi awal memang menyegarkan.
*mula merancang untuk membungkus barang - barang sejarah peradaban dunia antara saya dan HHH untuk di kirim kembali padanya..bagi saya tiada lagi erti saya menyimpan semua itu.dia pun dalam beberapa hari lagi saja bakal menjadi hak mutlak seseorang yg pernak dia anggap adik angkatnya sendiri.semoga mereka berbahagia insya'Allah hendaknya.
*mula bersabar dengan sesiapa yang memandang serong dengan title saya sebagai salah sorang brotherhood di sabah.

-end-

0 comments: