BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, November 27, 2010

propaganda egois hidup di perantauan.


salam semua...
mai nak crita sket..bulan nih busy teramat..
mau tak..5 hari darat.. 5 hari laut...
masa tk brapa ada...keja aku p balik mai ja..
tangan kiri aku yg implan nih mcm sakit2 balik dah...
adoiyai....
mcm mn mau tahan nih....
nih semua gara2 sifat ketegaq bulu aku la...
nk jugak tunjuk kuat angkat beras 25kg masa kat plc2 hari tuh...kan da rasa berhari2 sakit lengan...
aduhhh...
la nih duk kat umah ja..keja mkn tidoq...
haha..kalau keja best sket sbb leh lepak kapal..ada aircond..jadik mata aku yg sepet sedia ada nih pon senang la nk tutup,,,
kalau kat umah apa aku leh wat...
paling2 layan sukan asia..
tak pun channel2 yg aku amik 732 ngan 734,,,
besh woo... crime investigation channel..mcm crita ada..kalah 999 la..hikhik
klu tk tgk tv pon tv tgk aku (tertidoq)..nk on9 pon kadang2 ja...
nih pon aku on9 sbb nk update blog majlis ranting aku...
hooooo
nk balik ipoh tak lama dah....
plan cuti nih nk p kl..
target nk carik barang2 moto mcm absober,tayar,belting,plug,airfilter.. semua nih gara2 utk transborneo 22hb disember nih...
tk sabar pon ade..moga2 perjalanan aku p balik selamat n dilindungi hendakNya...
so aku pon tk tau nk tulih apa dah..

to be continued...

0 comments: