BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, December 15, 2010

Frekuensi Radio Station Itu & Aku

selama nih kalau kat sandakan aku hanya mengharapkan astro jek kalau nk dengar xfm.

tp semingu dua nih mmg best teramat sbb berjaya mendengari lagu2 di xfm secara uhf..hakhak..mcm aku nih kat sandakan dalam utan sgt..nk wat mcm mana..da xfm hanya smpai d k.kinabalu jek...
yg best nye..tiap hari aku dengar xfm nih..tambah2 memalam la...
antara lagu2 yg dowg mainkan mmg membuat aku teringan zaman2 grungers aku kat langkawi dulu...lagu2 seperti naivesickchasm,mystery,royal jelly,ngilu <---semua sentuhan band paling lagend bg aku dlm arena mainstream nih "butterfingers" tuh..haha
tak terlepas lagu 'liquid love' by saturnine,bedroom window - stereo girl by nice stupid playground..
mmg amat best..nk lagi best?? tpye JOX [space] massgae anda dan lagu yg anda request ke 32399..kenapa??sbb aku dah berjaya weh...aku ade request lagu "wheel of pop tune" by oag dowg mainkan n siap baca lg ucapan ringkas aku yg berbunyi " lagu2 nih khas wat warga alumni TEKNIK LANGKAWI" haha...mmg xfm rawk abes!!!!
selagi ade station radio mcm nih..insya'Allah arus muzik moden mahupun underground @ mainstream lebih berkembang n di dengari di bingit2telinga umum.xfresh rawk!

0 comments: