BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, December 16, 2010

Ipoh mari talak sombong....!

mlm terakhir aku di ipoh sempat jugak kua ngan faizal ele yg satu tempat keje ngan aku memandangkan dia n fmly pon balik bercuti sama mcm aku....

tempat pertama di tuju ialah Gerbang Malam...habis gak la mau 105 ragok...
aku beli hard casing rokok (haha mcm nih nk benti okok?)
aku beli lighter LV (ala2 vip syle la..semua nk buh dlm keta je nih bg nampak look D.A.D accessories)
aku beli apa lg??era phone intercom ..haha (mmg murah amat..rm15 jek..mgkin skali 2 pakai dah buang kot)
last amik cincin aku yg baru siap kat wak...thx wak mmg murah sgt...cos batu jarum emas ngan cincin mau dlm 210 ragok gak la...
destinasi akhir???
bergerak ke silibin pekena mee kicap di sana..mmg ter amat best sgt2....abis kuah aku hirup...(dlm ati sbb lapo) thx incik pejal sbb belanja)
utk hari last di ipoh aku lepak umah jelah...barang2 lain semua dah ada...
tinggal nk berangkat pulang jek....

0 comments: