BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, August 22, 2010

seriously aku tkkan percaya pada sesiapa lg after semua yg berlaku nih...

semua ini seperti membunuh aku secara sabotaj dlm senyap...
tentang tentang mereka yg amat prejudis pd kegembiraan melihat org rapat terjatuh...
tentang tentang mereka yg senang melupakan org yg ada disisi masa jatuh bangun mereka...
tentang tentang mereka yg berubah mengikut sekeliling..
tentang tentang mereka yg yg aku anggap amat kotor jijik cara layanan serta sikap mughalazah mereka...
Ramadhan kali nih skali lg mencalit kata sifat kecelakaan buat aku...
bulan yg amat baik di mana semuat umat berbuat kebaikan n beramal..mereka yg segelintir nih pula menidakkan aku..
ok takpe...aku da lali n muak dgn semua nih...
tanpa mereka aku masih kekal mcm nih...
jgn da jatuh balik baru nk pikir silap sendiri...
longlai jari2 jemari menekan punat hp meluah pd aku..hahh jgn mcm tuh la...pikir dulu apa yg kamu semua buat...senang kata bila senang aku di perhatikan sebelah mata pon tidak..tp bila da susah baru nk ingat aku...
berubah pd ke arah yg baik aku tk kisah..tp klu berubah lebih teruk dr yg dulu...huh
maafkan la..jenis aku mmg suka memberi peluang..tp klu berkali2 smp aku seperti di main2kan..jgn harap aku nk lupa maafkan sikap2 kalian..
pikir2kan la dgn sejenak...
apapun slmt menjalankan ibadah puasa...

0 comments: