BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, August 18, 2010

ramadhan aku di turrrr!!

ramadhan...

nasib susana berpuasa nih buat aku bersabar sket...
aku?
kali nih aku bk luah rasa tidak puas hati aku pd sum1 yg aku mmg percaya sgt2...
1.pantang aku org tipu aku dgn lonjakan kata 'sumpah demi Allah'
wtf la....ko sedar tak apa yg kau sebutkan tuh???
aku da muak dgn manusia mcm nih....
dgn kite ber iya berjanji berkata2..berkota2...
tp haktuih semua perkara....
susah sgt ke klu nk ngaku 'YE' jek??? senang je kot....
kalau jenis aku bertanya senang jek...
skali dua aku tanya aku desak tp masih menafikan bende yg tk btol mmg aku diam jek..tp klu da kantoi...masalah la aku bg kome...
ate kalau udah kamu bersumpa janji apa mende...skali naa haiiiiiii....kamu menipu lak...
aku pantang manusia macam nih...rase mcm nk campak dalam longkang kasi anjing makan jek...btol2 aku marah sgt nih......
ntah la..bende lama yg 3'4thn dulu penah buat aku jadik serik nk percaya kata2 org atau org yg aku sayang skali pon...
sbb aku penah kene tipu selama tempoh 2thn..dasat tk??haha bia aku je tau...nt kot aku crita cni ade lak pihak yg terase atau malu lak atau skali pun menafikan lagi apa yg aku bakal katakan tuh....
sakit ati aku ngn deme2 nih....
iskkkk arghhhhh warghhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! apa kamu semua nih....satan tol...
taksusah berterus terang...
tk susah jugak aku nk bg masalah kat kamu klu kmu yg mulai kan episode2 lie liar nih...
huh....
apapun thx n congrate kat insan yg aku ceritakan nih..moga apa ko buat nih lebih buat ko makin bahgia n selesa n puas la hendaknye.
-corsa mental jiwa dilekat gam gajah tp sakit terbuka kembali-

0 comments: