BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, April 4, 2010

Terlalu egoiskah aku???

masuk hari nih saja da beberapa hari da aku tk dpt tidur...mungkin utk malam yg keberapa suda..
huh....
ingin aku kembali tetapi agak mustahil untuk di relevankan perkara yg asyik bermain dalam fikiran aku nih...
mau jugak aku berlari balik..biarpun sejauh ribuan batu atau nautika sekali pun..
mereka??? agaknya sedang gembira atau teruja di saat aku yg masih terumbang ambing mencari jalan sendiri...
kemana pergi saat2 begitu dulu...?
kemana dapat aku cari acuan yg indah seperti begitu dulu..?
di mana aku dapat gali penawar untuk menebus kesilapan aku itu..?
apapun aku tetap mcm nih..dgn propaganda egois aku yg tiada noktahnya...
kerana propaganda ini lah aku terbuang jauh...
jauh??? bg aku..mmg aku jauh dr semua...
jauh dr realiti...n fantasi yg dulu pon semacam mati bg aku...
otak aku kian hari kian sesak dgn mainan2 nih...
bila nak tamat semua episod2 ni??
takkan sampai da berpuluh tahun masih beraksi semua nih???
Oh Tuhanku...kau berikan aku jalan...
bersihkan aku dr segala fikiran2 kotor yg berlegar sentiasa di benak hati,perasaan aku nih...
aku keliru dgn apa yg terjadi skrg....
aku maukan sesuatu yg seperti [x][x][x][x] ...
mustahil semua ini akan [x][x][x][x]...
aku,dia?[x][x]?adakah masih wujud??
aku benci dgn fikiran yg ada skrg nih...
tiap hari aku fkirkan perkara yg sama...
perkara yg masih segar..
egois kah aku???
arghhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!
persetankanla....
apapun aku mau lari dari semua ini...
tp susah...
terlalu mustahil...
tadi masa di gerai sup ambak..
ambak sendiri perasan dgn perubahan tingkahlaku aku...
ya sememangnya hari2 aku jual muka n melabur di gerai dia..situ je tmpat mkn yg agak besh n menyelerakan tekak aku...
apa yg berubah?aku masih sama...
kalian yg salah pandang kot...
ah...pedulikan la...
ini kata hati aku??
semua negatif belaka...
aku mahukan itu!!!!
aku akan tunggu biarpun beribu hari..kalau beribu tahun tuh tipu jelah kan...
biar apa jadi..aku tunggu sesuatu itu menjadi milik aku..walau hanya sesaat!

0 comments: