BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Monday, April 12, 2010

aku ketawa sinis melihat kerenah dia...

maafkan wahai sahabat2 aku sekiranya coretan2 aku nih buat korg terasa ke..tersentuh ke..apa yg aku tulis nih pon utk sum1 jek..tkde kaitan ngan korg pon...


let goooo....
so aku ketawa kecil n agak sedikit sinis melihat coretan n kata2 sekumpulan manusia nih...
perkara pertama...
-meng'aib'kan org..tk berdosa ke itu???
-wlupun ade yg bersalah pd kite pon toksah la smp ke umum di cerca cerita2 kurang senang tuh...
perkara kedua...
-sesiapa pon la...aku ke,,korg ke..sekumpulan manusia2 nih ke..
-sedar la kite nih sape..
-dr mana..
-asal usul kite..
-kisah2 kite dulu yg baik atau buruk...
-sepatutnya kita lebih dewasa..bkn jadi makin budak2...
-budak2 pon da pndy pikir skang..
perkara ketiga...
-renung2kan la...
-jgn la kite hanya terus bercakap ikut sedap hati je..
-sentimen org lain perlu di lihat juge..
-jgn masih dgn sikap dulu...

*berfikir untuk semua*

0 comments: