BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Monday, March 29, 2010

soksek soksek bercanda;

soksek soksek...


da berakhir sudah mac 2010...

hanya 9bln lg bakal melabuhkan tirai 2010 dan aku tidak sabar menunggu detik 2011..

ya sehingga saat nih 2010 berjalan dgn lancar tanpa ganguan parasit2 dan pengkhianat2 hati diri aku nih....

di 2010 nih jugak aku skali lg berasa bahagia dgn adanya adik,kakak2 ku..fmly aku..ayah mak yg di ipoh...

skrg malas aku nk soksek soksek kat blog nih..byk status luahan n update aku hanya di wall fesbuk aku jek..sesape yg link dgn aku kat fb tau apa yg aku soksek soksek kan sllu kat sana...

di ceritakan skali..di fb mmg besh sgt...
byk kwn lama aku da jumpa...
ex2 aku..ex2 masa cintan2 monyet pon jupe balik...alhamdulillah semua makin maju n lancar dgn agenda tersendiri dan ada yg sudah berkeluarga n ada yg jauh dr malaysia...
rindu detik bersama kalian semua...

setelah hampir sebulan sudah kembali ke bumi sandakan nih...
alhamdulillah jugak dgn apa yg di kreditkan oleh kerajaan utk pegawai / anggota pdrm..tahniah semua saudara2ku di bawah pucuk pimpinan ayahanda tan sri musa hasan...
kita perlu lebih gigih dan intergriti paling penting dlm menjadi pelaksana kepada pegawai2 di atas kita....insya'Allah PDRM akn lebih maju jaya...

bulan nih je...
aku dapat oc baru....
asrin di tukarkan ke unit risik marin...
byk perubahan stempat berlaku apabila pengambil alihan kuasa dari asp salam kepada dsp roy suhaimi..
aku??
haha masih sama je mcm biasa...
jentera kerajaan yg berceloreng nih masih di atas yard..so kerja baik pulih masih di jalankan...
cuma sehari dua nih penat sket dgn audit n check in dr ipk utk senjata api...
tkpe la...itu bukan kerja rumit pon..cuma penat duk fitik balik emnda2 alah nih je...

hurm dlm2 bercakap aku teringat org2 yg akan di senaraikan di bawah nih...ntah la..harap dorg semua sihat..di permudahkanNya utk kamu semua dlm apa jua yg di buat.. : -
-aza
-amy
-tipah
-sopi
-kechik
-wak
-deq_a
-wira
-is

mcm nk je jumpa korg skrg..byk nk story sbb lama tk jumpa korg terutama yg da menjangkau 10thn da tk jumpa...huhu

ride on ride safe.
-monster aku dlm keadaan stabil setelah xcdent yg berlaku di roundbout hospital baru2 nih..calar balar jugak la set..syg woo..nasib calar jek..klu pecah tk ke mampos aku nk beli set baru yg hampir 1.2k rege dia...
pepun dis end oh april nk gerak solo lagi dan kali nih mgkin aku jauh ke tawau atau kalabakan.insya'Allah.....semoga tercapai hajat aku nih...

so..aku pon tk tau nk tulih apa da....pepun update aku di fared_cofinger@yahoo.com (facebook)


0 comments: