BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Monday, March 15, 2010

[Peristiwa Akhir Seminggu]

1st Week,


-cuti rehat yg sempurna seperti cuti2 yg dahulu...
-bersama keluarga..angah,abg zam,farah,qimie,herie,ayah n mak..
-beronaran bersama wak,d'a,ali,firdaus n lan
-dataran ipoh,polo,kedai siam,vanggey,nashmir <--tempat2 biasanya di lepak..

2nd Week,

-Kuala Lumpur bersama kechik,p.e,shapiq,maiden,jai,zubir,din jengka,mat dhan,alifa,dekyah,sheeda,nani..(mini re-union ex smtl 00/01)
-Lost world Of Tambun Bersama Venusia....
-Bayan Lepas,Queensbay bersama along,abg shahril,batrisya n mukriz
-batu gajah bersama bandmate....

3rd Week,

-Taman tasek titiwangsa
-Alor Setar bersama hanim n nizul di majlis perkahwinan faiz..
-ipoh menanti hari yg kurang dari 30jam dr post nih aku akan meninggalkan segala yg enak yg sempurna yg ceria d semenanjung....

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

3 minggu di semenanjung kali nih lebih membawa erti seribu kata n situasi...
cuti yg agak tak sgt dirancang nih sgt2 puas bg aku...
puas bersama kedua mak ayah aku...
bersama kakak2 n adik ku...
bersama kwn2 ipoh yg setia menanti kepulangan aku..

cuti ni jgak merapatkan aku dgn kengkawan yg da lama terputus hubungan...
menunjukkan diriku pada venusia yg lama aku tinggalkan..
memberi jwpn juga pd aku kenapa dia yg dulu jadi begitu...
menyedarkan aku dr apa kelakuan yg aku buat masa dulu..mmg salah aku.

esok aku bakal meninggalkan Ipoh ini...
ke nun Hujung Kuala Lumpur utk berangkat ke Bumi Sandakan...
meninggalkan insan2 yg tersayang mak ayah,kakak2 adik ku,anak2 buah aku,dan juga kengkawan aku yg tk pernah lelah menemani aku....
selamat tinggal kalian semua..
segala salah silap aku semasa di bumi semenanjung ini harap korg maafkan..
insya'Allah kita bakal bertemu lagi di lain episod dan waktu...

salam,
-sickchasm-

0 comments: