BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, January 20, 2009

Disk t0 Disk

Diskripsi ke Diskripsi

DISK1,
-AK5163 2005hr (Lcct) ; Gundut ; teacher

-akhirnya aku smpai gak kat bumi semenanjung...
-tq wat gundut sponsor aku teksi dr umah p airport bt7 sandakan ...
-wat teacher.. jgn duk marah2.. aku dlm fligt 2jam steng mmg hp aku off...
ko col 80 kali pn mm tak kan dapt... isk.. nme je cikgu.. tp tak paham2 lak...
tp aku tatap menyayangi anda wlupun anda selalu wat aku ter kurang ajaq sket.. thihihi

DISK2,
-Aza ; Damansara Damai ; Farhana

-wat aza tq 4 ur help 5 hari lepas....
aku yak tau nk balas budi ang mcm mana......
apapn tq sgt2.....
-smpai je kat lcct mlm 20hb tuh.. aku naik skybus 9 hengget.. pastu nek komuter 2.1 hengget... smpi sg buloh akak aku mai amik... hurm.. bjaya jgk aku.. thihihi
-smpi umah kak aku...
skali tgk farhana... da pandai jalan.. yg tak besh nye.. da ngurus daa.. buas sgt kot...

DISK3
-vxr200 ; indie fest v2 ; ousmate ; ep wit amy...

-nak amik ke tak vxr200 yg din duk promote kat aku nih???
best tuh.. 200 bkn 180 mcm biasa... keluaran 2005 tuh... fully import lagik...
-indie fest.. da book da rm18 kat shah.. mgkin aku p dgn joe kot..klu tak pn dgn wak...
-ep dgn amy mgkin bertukar jadi jamming sesions biasa je kot....
nk wat mcm mana.. ongkos kureng lak... skali cntct amy ngan shah downag pn takde modal lak..

DISK4
-WEDDING KAT BALIK PULAU ; IPOH

-balik kali nih tak byk majlis kawen... selamat keringat aku.. maleh gak aku nak jalan jauh2 nih...
just kat b.pilau png nt adiki ipaq kak aku kawen...
-pastu kat ipoh anak pakndak aku kawen...

DISK5 -end-

-smbg lg ar d lain scene...
- mental alu pn da makin ok da nih...

0 comments: