BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, January 11, 2009

DETIK2 ::: xCdenT ::: HoL|daY ::: Fest v2

Babak 1,

hari ke3 thn baru aku da xcdent daa...
malang btol arrr...
dgn bape hari je lg nk balik semenanjung..
habis ongkos gua.....
nasib aku sihat walaufiat....
kira jentera itam tu jelah yg teruk...
nk claim insuran tak leh.. sbb tutttt name org... (hehe sbb ada smthing sket la)
hmmm tpaksa arrr tgung sndirik.. mau 3k gk arrr aku buang kat kedai....
nk suh penama mai takleh.. mamat tuh pn ada jauh dr tpt aku...
hampeh... tuhan mmg nk tnjuk kat aku lew tuh...
baru nk berazam baru sket...
takpe2 tiap apa yg jd msti ada cerita n hikmah sebaliknya...

Babak 2,

tak lama lagi aku akan menjejakkan kaki ke semenanjung....
insya'allah kalau umor panjang......

Babak 3,

-calling frm Pening-sularrrrr-

dlm tido mlm td wak ganas (ihatemonday) call aku...
ajak aku p Istana Budaya 17/18 january neh...
katanya last show butter sbb emmet bakal meninggalkan msia...
tmpat biase arrr dia ngan wife dia thalena.. p canada.....

dgn nada kecewa... aku trus ckp tak dpt p sbb takut klm kabut sket....
tp aku janji gak ar dgn dia.. nt indie fest v2 aku mmg nk p ngan dia...
flyers pn aku baru dpt.. td myo post kat ms aku....

Babak 4,

apapun aku terpaksa abis kan saki baki keje2 aku kat tpt keje...
yelah hari aku post blog nih.. hari nih la aku lapor kat PSC13 bot ronda/operasi jawatan yg aku sandang da masuk 4 thn da nih.....
mau 4 bln je dwg bg aku lite duty sbb april 08 dlu aku xcdent teruk...
tak pa arrr... byk aku nk kena setel b4 aku nk cuti nt... yg penting aku kat kampung nt aku nk relax puas2...

Babak 5 ( last scene neh)

aku stop jap kot on9....
alasan kukuh nih *- tenet kat opis kene block daaa... hampeh!
*- maleh aku nk p cc... membosankan duk dgr bising2 bdk3 under age men
game....

watever la....
bjumpa lagi di lain masa...
pasneh kita aksi2 lak ey...
chau sin chee....
assalamualaikum....

0 comments: