BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Friday, January 23, 2009

dalilah!!! damithah!!! farah!!!

teruja kot!!!


td aku boring duk kat umah.. jd aku p la lepak kt cc bwh umah kak aku neh...
semua benda aku da bukak.. mcm2 arr dr fs/ms/tag/mail2 aku yg ade... ym ngan dekyah.. ngan ain.. ngan syukri... pastu da boring sgt tak tau nk wat ape...
aku pn try arr register kat facebook....
bila da reg msti nk cari kwn kan?? aku pn try la search sape2 je.. last bru aku terpikir.... aku try search nama farah (classmate aku sekolah rendah nih.. mau 13 thn tak jumpa n tak dengar crita).. tibe2 kua muka dia.. aku pn try la add... ngam2 dia pn on9 kot... aku smpt la smbg2 tuka2 no fon... dlm duk borak kat wall ade sumone add aku as a fwen.. rupe nya dalilah.. kwn skolah aku dulu same 2 skolah cina dulu... aku ingat lagi dulu dlm kelas bdk laki melayu aku dgn azrul jek.. yg lain farah, dalilah,damitah dgn nurul.. kira la nih tgal nurul jelah aku tak jumpa lg....
ermh.... lastly dlm ms yg same aku duk borak ngan farah.... dalilah pn join skali.. isk mcm tak caye je benda yg da masuk13thn da tibe2 jupe balik.. best gile laa... aku harap persahabatan aku dgn downg akan smp bila2.. downg pn ok... :x)


k lah aku nk out dulu.... da lewat.. nak p kat adik aku d pj dulu.. bye all.. salamx.

0 comments: