BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, May 22, 2010

tentang - tentang

masih lg aku hanya singgahan parasit2 yg hanya mahukan beberapa episod sahaja...

aku da naik muak dgn mainan mcm ni..
diri aku hanya abdi kepadaNya,mak n adik aku utk masa skrg nih...

april,mei jun kebangkitan diri aku semula..
biar kebenaran itu merungkap segala kelakuan aku n kesilapan aku yg telah byk aku lakukan..
pd dia n semua...
pd mereka n semua..
Pada dia,
aku harapkan n berdoa selalu moga dilindungiNya..
dipermudahkankan segala perjalanannya ke arah depan yg lebih mendatang..
semoga suatu hari dia paham akan tindakan aku pada saat itu dulu..
semua jwpn akan terungkai..hanya aku n dia yg tahu..dia akan tahu juga nt..
segala rasa aku masih kuat lg dia merasa..
susah untuk dia lupankan sesuatu yg bangkit jatuh kembali kerana dia..
berfikir sejanak kesilapan lalu n bertindak utk segala perbuatan skrg...

pada mereka,
jgn salahkan aku..
segala gimik pd 2009 mmg aku yg merancang...
aku berbuat ada punca...
bukan sesuka memalukan muka...
pd merka yg agak benci dgn perbuatan aku itu..
maafkan aku...kamu semua xkan faham pengorbanan aku utk semua itu..biarpun semua hanya tindakan n keputusan bodoh yg agak melucukan sesetengah org..
bg aku apa yg dilakukan mmg bermakna pd semua..
biar aku sesekali berlakon menjadi seseorg yg lain..
hanya utk mereka2...

0 comments: