BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Friday, May 28, 2010

aku jadi gaban!

harini aku jadi gaban...

terasa mcm tauke hotel 5 bintang ataupun penjenayah antarabangsa yg jual dadah berjuta juta pon ye....

mata aku melihat jam sudah 0245hr...
kelam kabut aku tanpa mandi n muka yg baru bgn tido terus siap2 ngan resmulin n start je keta ke IPD Sandakan..
gelabah gile dlm ati rase...
mau tak..aku lewat dekat sejam...
skali smpai terus aku start enjin kereta proton waja 1.6 yg ade bacon light tuh...
tunggu jugak aku ngan shift in cahrge aku...
bile dia dtg terkejut aku dgn spaan dia.."awal jugak dtg red"
heran aku..awal nape lak...?
rupanya aku yg gelabah gaban tk tentu...
aku silap tgk jam pd henpon..
budusnye aku..ms dlm keta otw ke ipd tk plak aku prasan jam kat odometer tuh...
dipendekkan crita aku awal sejam..bukan lewat sejam sbb yg ms aku gelabah tuh..rupanya jam baru menunjukkan 1245am..ceh.....
apa jadahnye aku pagi nih...
wat gelabah tk bertempat plak..haha malu aku malu...
so harini aku off...
ingat nk kua amik angin sat..
petang lepak ngan gang2 bikers....

0 comments: