BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Friday, September 11, 2009

km9 27 likul......

adik aku herie la nih kat hospital sg buloh lg...

mgkin dlm 2'3 hari dia da kua kot n terus balik ipoh atas sebab opertion apendix yg dia wat 2 hari lepas...

mak & ayah pun ade kat kl skrg teman dia...

thn nih raya aku dgn akak2 n anak2 buah aku yg da berjalan semua...
jenuh nk cntrol c kakak dgn farhana nt..2'2 aku syg banget..rindu plak ngan depa...

td da setel da roadtax insuran keta..
tq along..hehehe...

aku harini pax jugak la...
dr pagi td wat keje je...mau berratus liter apa peluh aku duk terkurung dlm cabin room bot aku tuh...huh....jumaat kemana .. puasa pn kemana...x tahan dow....

petang nih ingat nk g lepak xplanade la jap...usha2 cuci mata tgk awek2 sandakan...org2 berdating...kihkihkih...abih nk wat apa lg....boring baa sandakan nih....aku beli gts tuh pun mcm takde tujuan nk ride kemana...

esok hazril,erman da balik kg da...
td pagi sofie balik dulu...
thn nih raya aku yg paling lewat balik...hari org tgk anak bulan bru smp kl..tkpe..bia cuti pas raya tuh panjang skit aku ngan family aku...
leh aku teman mak aku tuh.

0 comments: