BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, September 23, 2009

1st raya......

nama pun aku sampai pagi raya...

mmg aku tak tido pun...lepak2 sembang2 ngan mak aku...dlm jam 7 aku da mandi da untuk persiapan aku sendiri utk raya....

tp solat aidilfitri thn nih lak aku tak p pun...(ada sbb tertentu la)

ayah,abg long,herie da balik kami mkn pagi raya sesama....
pastu pas mkn mcm thn2 biasa beratur la ikut seniority bermaafan dgn mak,ayah n akak n abg aku...

duk rumah je tau raya pertama...
hehe tak ramai sgt kenalan dtg....
petang raya aku ngan d'a,lan n ali bertolak beraya umah kaum2 di tepeng,kemunting dgn bt kurau....da mlm baru smp ipoh balik...
________________________________________________________________

raya kedua,

lewat aku bangun...
pagi abg rahman n the family dtg umah...

pastu ptg aku skali lg memberanikan diri dgn kaum yg sama ali,d'a,lan p braya sakan la...
hehehe...full woooo jadual raya aku thn nih...

balik umah mau jam 5 pagi...yg lewat nye sbb p meraya n merayap kat area ipoh...
hehehe

________________________________________________________________

raya ketiga,

raya ketiga tak kemana pun...
along pun da balik...
tgu ketibaan tuan norazman dgn puan marini sekeluarga pulang ke ipoh lak sbb raya thn nih turn depa raya kat aloq staq....

agak petang sket aku g umah d'a...
raya sakan kat sana...
pastu g umah wan nasik...
pastu ade mini reunion kat umah aca...
siap potong2 kek lagik...tuh yg best nye....
jumpa sarah,wan,husin,acu,aca n ramai lagi la....
mlm lak aku ngan d'a gi lepak nasmeer...
pekena set tandori..pergh..best giler n murah gak la just rm6 je 1 set...
pas anta kaum2 balik..aku pun balik la umah..
gayut ngan venusia wit my fiance aku...

________________________________________________________________

raya keempat,

tak p mana pun...
ptg taksat p beraya umah cik ani saari ngan family...

balik umah lepak2 on9 je...
kaum2 pun tarak col apa pun...
ok la rest jgk aku mlm nih...

esok???

hehe tk tau p mana lg..kehkehkeh

0 comments: