BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Friday, June 12, 2009

jiwa mereka kadang???

aku faham sgt...

jiwa manusia nih kdg mmg kacau sgt..
leh wat jd senget klu tak insaf awal2...

sama la mcm apa yg aku faham utk beberapa hari nih...
huhu..
ade yg jiwa kacau...
ade yg haru biru...
ade yg kdg wat sakit ati je bile timbul tenggelam....
ade yg bile da nak nazakbaru nk cari member2...
ade yg bile da teringat balik kesalahan lalu baru nk ingat org yg duk wake up dia hari2...
ade lak yg kdg masa hepi bercengkeramadulu...tp bile life skrg nih kosong mule nk ingat balik aku...
ade lak yg bile da bjauhan baru nk rasa perasaan semua tuh...
ade lak bile da ade org baru ... da bertahun hilang time nih la nk ade balik cari aku...

kdg wat aku tak paham gak...
resam manusia sbg jazad hamba Allah s.w.t di muka bumi nih...

aku????
tetap aku...
masih panas baran aku...
masih penurut aku...
masih jugak fared yg takkan pernah berubah...

mcm mana aku 10thn dulu...
ini lah aku...
kenyataan???
kengkawan yg setia menemani aku tau nilai aku mcm mn....

mereka yg tersisih???
persetankan la....
hidup la dlm kepuraan...
hidupla dgn mengejar aktif dunia...
harap sgt korg2 nih yg tersenarai....
kembali la...
tak susah kita nk jd seperti yg akarnya...

b ur self...
jgn hipokritla hanya kerana kita da jauh..da berbeza cara,maybe rupa...maybe pangkat...maybe jugak daerah atau smthing else la....

renung2kan la..
aku pun tak tau apa aku coret nih....
pepun aku tetap aku..

yg hanya mengabdikan diri sbg hamba Allah...
sbg cucu cicik Adam...
sbg waris Dahlan...
insya'Allah

0 comments: