BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, June 27, 2009

bersantai!

hari ni aku sampai umah dekat jam 9....habis keje kol 8 pagi td terus g bfast dulu....pastu baru balik.

hari ni aku hanya santai di rumah jek....

hari ni aku di rumah hanya bertemankan televisyen+astro+broadband n kipas kesayangan aku(yelah da gemok nih time2 ujan pn aku pasang kipas...hehehe)

hari ni aku hanya melihat blog2 org2 yg selalu bermain di hati,mata aku...
hari ni jugak aku terasa rindu sgt nk mkn masakan mak....
hari ni jugak aku terasa rindu sgt nk lihat muka dia...
hari ni jugak aku terasa rindu sgt pada anak2 buah aku trisya,farhana,mukhriz dan qimie

hari ni aku akan sekali lagi ke komplek sukan...
aku nk excersise tgn kiri aku bg kuat skit...
rugi setahun nih aku hanya melihat je kgkwn aku bermain rugby di tepi pdg..(klu aku sihat pun tak semestinya aku dpt main....baru je join2 hangat2 taik ayam dgn dunia rugby nih)

hari ni jugak aku nk g dinner kat bistro tmpt ikan bakar yg selalu aku p sorg tuh....

cukup la utk hari ni....

jumpe lg...

0 comments: