BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, February 15, 2009

::: Selamat Tinggal Pening-Sular :::


Selamat Tinggal Pening-Sular...




Nantikan Kedatanganku Untuk Seterusnya..




Semoga Kepulangan Aku Kali Ini Untuk Selamanya.....




Tq,






-Gang² Pasir Puteh Ipoh :::wak,Deq'a,Lan,Eden <--- Korang je Yg Setia Lepak dGN aKU Selama Sebulan Aku kat Semenanjung Kali Nih..... Insya'Allah Panjang Umur Murah Rezeki Kita Jumpa Lagi....




-Wat Gang² x-smtpl ::: Joe_Pakmek(selamat menjadi bakal pengantin baru...),Dekyah,aja,(selalu gak melayan aku dlm ym@fs),aza yg byk tlg aku, Nani.. wlupun nk balik pd sempat lagi jumpa aku...tq sbb ingat aku lagi....




-wat Gang² Penang-Pdg Besaq ::: Jan + Suradi (sbb luangkan masa 4 hari aku kat umah hampa),bruno + anak dia amar (2mlm kita kat Queensbay), Kathy + Azam (autocity Penang dgn Ida n tq sbb amik aku kat Butterworth bwk jalan² n sudi dengar luahan² aku yg agak kronik nih), izham + aili (tq sbb terima kedatangan aku yg tak diundang masa aku p Kulim dgn kwn aku hari tuh...aili hang masak besh arrr sbb aku ske makan pree..haha)




-wat Fiq star,Fidza Venusia , Ain dania, Yusran...:::yg tak lelah teman aku wlupn hampa jauh.. tp sms hampa amat berharaga wat aku...)




::::tq wat hamapa semua kat atas nih...::::




::::da berangkat ke sabah... mmg da takda masa da nak 0n9... insya'Allah ada masa berjumpa lagi::::




:::Assalammualaikum:::

0 comments: