BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Friday, February 6, 2009

06th Februaary 2009 ::: Perda ::: Butterworth ::: rapid Penang :::

Perda...,

-aku ngan jan lepak bfast kat Perda....
-pastu jan antaq aku p butterworth...
-tgu sowg mamat n minah nih mai amik...
-ikut depa pusing2 pastuh singgah lunch kat autocity...
-sembang2 pe yg patut....
luahan perasaan skit kat mamat ngan minah tuh...haha.. mmg mental aku agak tercalar arr utk beberapa waktu neh....
-dulu masa ada awek mau 4thn gak tak la aku mental mcm neh...
-neh mental neh mau dkt sebulan daa....
-wat sakit otak je...
-ntah laaa.... Tuhan nk uji kesabaran aku kot...
-ada je yg aku wat tak kene.....
-takpe2...
kengkawan sentiasa ada kat blakang aku... wat aza + amy... (sori aku mmg duk larikan diri jap..mental aku neh kdg stabil kdg tak.... sowie kot wat hampa pk time aku susah baru aku pndai cr hampa....aku ada sbb lari dr semua neh)
-mental gak la mamat n minah nih duk layan mental aku neh....
haha.....

Rapid Penang,

-pas lepak lame gile duk wat sesi luahan perasaan...
-leh lak minah nih wat seperais...(sedangkan dia tau aku tak ske sgt seperais2 neh..
-eceh... terkezut aku... ade lak dtg sowg makhluk neh...
-muka mmg aku kenai sgt arrrr...
-ceh!!! si L yg mmg aku da lama tak jumpa...
-ingat mai jumpa aku seperais2 neh nk tackle aku ke hape...
-upe nye dtg nk tunjuk pewot yg da boyot..)upe nye c L neh da tawen... minah nih leh panggey dia mai sbb ypt keje si L nih upe nye kat area2 autocity neh gak)
-takpe arrr sembang2 kenang zaman219thn sulu..haha...
-tak sangka aku.. member2 zaman se-scene ngan aku yg dulu kenai dlm irc leh ada smp ke png da.......takpa arr.. kira ada gak arr xtviti aku cuti2 neh..leh jupa kgkwn2 lama....
-mau kul4 depa mamat n minah nih antaq aku p kat feri...
Rapid,
-sampai jek kat terminal feri kat tanjung...
-aku amik rapid je...
-abg aku balik keje lewat...
-nk suh kak maku mai amik jauh sgt...
-klu dulu sng jek ade si Tut duk selalu mai amik klu aku mai png..hehe...
mau dkt sejam lebih dlm bas 302...
-smp matang aku jalan la naik umah kak aku...
-sesampai jek..org pertama sahut aku...
-batrisya....aku mandi2....
-main2 ngan anak buah aku mukhris... mkn ngan trisya.. siap suap2 lg tuh..haha...
-suke sgt dia klu mkn ngan aku....
sok balik ipoh!!!!

0 comments: