BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Friday, August 5, 2011

Enam Ramadhan...


hari ni mmg agak meletihkan..lepas sahur td drive hampir 370km pergi balik ambil cik azlina aku bawa ke sandakan..yelah,,kan weekend...
da selesai drop dia kat umah saliza..balik la aku ke umah...on9 sat..smbil rehat2..
kalau dapat mkn pon best jugak nih..pekena roti cecah sardin best nih..nasib posa...haha
satg kol 3 aku kene lapor kat ipd plak..nk kene eskot ketua menteri plak..waa...
adakah aku dapat menahan>>lapaq dah nih...

sok program kalau takda melibatkan keja ingat nk p hantaq cik azlina balik Telupid..pastuh balik semula sandakan ingat nk beli brg dapoq sket..
cadang2 nk beli barang2 buat laksa...pekena laksa sedap gak bukak posa sok atau lusa...

best best.... da seminggu puasa..berat badan aku tk pandai turun pon..heran bin ajaib btoi la..ces....
keboroian yg melampau nih dah membuat budak berumur 2thn pon pandai kutuk aku...(nasib anak sopi comel..kalau tak..abes aku geget2)


0 comments: