BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, July 25, 2010

hijau itu pemberian pertama...

belayar?

sailing?
ronda laut?
gempur marin?
semua sama je bg aku....
start dis week smp la pas raya mmg aku hidup laut darat balik la...bot aku pon sok da turun laut..
pembaikan 3 bulan rase sat sgt....

roda2?
next week aku bakal merodakan diri aku bersama jentera monster 200cc aku tuh...
ke tawau atau k.kinabalu yg terbaek??
klu tawau leh jejalan tgk pantai...tp aku sendirik da amat boring ngan laut nih...
apa kate ke k.kinabalu??
yeah..di sana ade suria,ade 1 borneo,ade plaza wawasan,api2 centre, n mcm2 bahhh...
klu g sane ade angkatan kses yg bakal menjemput insya'Allah...

hidup?
lebih terurus kot skang nih....
jadi seserorang n sorang atau di labelkan keseorangan mmg amat besh n sedikit membossankan la bile di teringat pd kisah2 lalu....

aku?
tk mcm ayat2 dulu..
yg aku masih sama....
aku mau kekalkan perubahan selama 8bulan nih...moge Allah swt memberi aku lebih kekuatan utk kedepan...

masalah?
sindrom tk bleh tido mlm..mai kol 3ptg ke atas bru pndai ngantok...adoiyaiiii..apa mau buat nih...nk amik ubat tidoq ka???pendapat hampa?

0 comments: