BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, February 14, 2010

Politik Kotor Tmpt Keja...

aku dan kerja da sebati sgt da..
skang apa yg aku wat hari2 klu bukan kembang kan badan aku nih..aku keja ja..
keja keja n terus berkerja...

satu cerita nih...
keja punya pasai la nih...
last 2week aku ada kena p pulau langkayan...
dlm arahan perintah kontijen..aku kena p sehari ja...
bwk sorg pegawai ngn 2 anggota pakai RH yg semmgnya bot rasmi bagi anggota unit gempur marin yg kunun elit tp bila ada operasi apa2 pakat diam...
di pendekkan cerita yg aku tk puas hati sgt...
da la masa down boat dari graddle hingga side ke jety aku sowg2 yg wat..gang2 pegawai nih sekoq pon tk da...
tuh aku sabaq lagi...masa berlepas dr markas operasi smp langkayan n patah balik sandakan aku jugak yg kena bwk..dgn keadaan angin 40kmj-50kmj..ombak 1.5m-3m..tk ke gelombang teruk tuh??
smp di markas operasi (mo) yg besh nya leh lagi si polan yg bergelar pegawai nih suh lagi aku anchor watch bot RH nih..
ya salam...depa tk pikiaq ka aku penat gila..da la kena pinjam utk tugas jurumudi ja..nih mau kena anchor watch lagik...
apa punya turr...
dgn keadaan aku yg tgh penat n nafas pon tak abih lg...
lastly depa bertiga nih nampak gak la aku bila baran n tahap sabaq aku da tk dpt di kawal..
kunun nk protes setakat blah wat musa masam mencuka ja..
tp tk jadi..lebih teruk lagi...
aku leh lak sound pegawai bodoh tuh dgn pkataan yg mmg kesat..2 org kpl tuh dgn cara yg sama jugak..
arghhh persetan la...klu aku berlembut depa pijak kapla aku....
nk di politikkan...
baru2 nih aku kena ikut perondaan kapal catamaran selama hampir 6 hari...
aku da agak da..mmg aku yg kena target pasnih...
pegawai yg agak bodoh tuh kompem masih ada agenda utk kenakan aku..
ya aku sedia tgu sini.apa nk jadi2 la...
aku wat keja aku...
klu korg pangkat je tinggi..blaja je tinggi..tp otak bodoh tk guna jugak...

1 comments:

Marini said...

keje private senang... tak tahan berhenti je... byk lg tempat lain boleh keje wei...