BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Friday, January 22, 2010

Kembali Ke Akarnya..

kini aku kembali ke akarnya...
stelah lama aku di hanyutkan oleh nafsu sendiri..
nk salahkan sesape pn tkleh jugak..
aku ingin sekali kembali seperti Mohd Fared Dahlan yg 5'6thn lepas...
kembali menjadi insan yg seribu rahsia..
yg meminggirkan diri dari sekeliling yg hanya porak perandakan hidup..
yg hanya menjadikan aku parasit utk sesaat jajahan...
thn 2010 biar aku buktikan pada ayah mak n kakak2 adik ku yg aku bleh berubah..
apa yg terjadi thn2 lalu cukup melukiskan sesuatu yg amat buruk utk pjalanan hidup aku...
aku terlalu ghairah dgn apa yg ada di sekeliling hingga aku alpa pd yg satu..pada yg patut aku pertanggungjawabkan...
aku ingin terus berlari kedepan dgn membawa azam baru aku yg aku mahukan perubahan utk thn nih...
kemana pn aku tk kisah asalkan aku tetap menjadi aku...
aku tk akan susahkan sespa lagi..
aku mahu berdiri di atas kaki sendiri seperti 5'6 thn lepas...
aku ?? kembalilah aku ke akarMu..
amin..

1 comments:

bayang tanpa cahaya said...

assalamualaikum..
semoga kau berjaya dlm hidup n kecapi ape yg kau idamkan
semoga dengan azam itu, kau peroleh segalanya
itu antara doa aku dlm kehidupan ini
pegang kukuh kpd kata2
tak kira sape diri kite
'aku tetap aku'
sahabat xmudah dicari
tugas sahabat jg xmudah utk dipikul
emak, ayah, adik beradik, tulang belakang kite
walo sape pun kite hanya mereka yg sanggup melayan
xusah dikesalkan masa lalu,
kite manusia, bukan jenis yg perfect,
bohong jika ada manusia yg perfect
nabi adam sendiri sesat tika alpa
aku takkan berhenti membaca jurnal hidup ko ni
bukan utk kau pandang sepi walau sedikit, itu xperlu
sekadar pembaca gelap n mungkin pengkritik tanpa diundang