BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Monday, October 19, 2009

moderator~my mum~work~friends~calculated

moderator;

baru2 nih aku dpt jadik mod utk 1 portal n 1 lagik forum yg tiap hari tk pnh aku miss utk lawati..
insya'Allah aku akan pikul tugas forum mod n VIPclub mod tuh dgn baik wlaupun pada dasar nya nampak senang..tp remeh jugakla...

my mum;

harap mak cepat2 sihat selepas operation baru2 nih....
insya'Allah kalau naik nama fared utk kursus bln 12 nih fared larik balik ipoh jap kalau sempat...

...

work;

keje?
agak memenatkan skit..
hujung2 thn nih byk sgt menda nak kene wat...
baru2 nih tak semena aku kene sound ngan kbk sbb ata kelalaian aku jugak la...
tkpe..keje tetap keje...harap belanjawan depan ada lah berita yg mengembirakan seluruh kakitangan awam...

friend;

aza?weh aku mintak maaf kalau ade wat salah ngan ko....
amy?keje bek2 bro....ade masa nt kite jamm lagik..aku da blaja screamo2 da skunk nih...
joe?weh da bukak studio kat batu gajah perdana tuh ingat2la aku..nt aku jamm ngan band aku bg half price k....
asrin?selamat pengantin baru..nt giliran aku bile la ntah....
lain2??byk kwn time senang jek dr kwn time susah....abaikan jelah...

calculated;

heheheh

0 comments: