BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, July 1, 2009

Bismillahhirrahmannirrahim....

harap sgt org2 sekeliling aku yg aku sygi sume sihat dan dilindungi yg maha esa...

amin......

_____________________________________________________________________

Maafkan aku,

maaf pd yg rasa tersisih @ tidak di beri perhatian oleh aku...

komitmen keje membuat aku kdg tak bermasa untuk bersama kalian....

______________________________________________________________________

Mak,

fared rindu kat mak sgt...
ntah lah 2'3 hari nih asyik tringat kat mak je...
moge mak sihat2 selalu...
Insya'Allah Amin...

____________________________________________________________________

kfc,
ntah la seminggu nih aku asyik ber-kfc jerk...
mcm mana nk turun berat badan nih....

____________________________________________________________________

URM,

start bulan nih...aku hanya di jawatan sandaran je di psc13..
tugas aku lebih pada unit risikan yg baru di rombak keanggotaan baru2 nih oleh kmp...
sbb tugas baru nih la....
yg buat masa aku di laut lebih byk dr di darat...
contoh mcm last month aku kat darat hanya 11 hari je...
yg baki di laut je...
harap Allah swt memberikan aku kekuatan....
kebersihan hati serta integriti semasa menjalankan kewajipan keatasNYa serta tanggungajawab aku sebagai penjawat awm...

0 comments: