BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, March 8, 2009

Di mana Venusia??? Di mana Pergi Semua???

semalam,

Venusia seolah melarikan diri dari hidup aku...
Aku menjadi mangsa keadaan...
Kembali kan la Venusia Ku.......

semalam,

aku di tinggal kan oleh semua....
kemana kamu pergi????
kembali kan la yang ada pada ku sebelum hari kelmarin semua semula....

semalam,

viva membuat aku menjadi seorang yg pembenci....
kenapa semalam baru kau datang dan buat aku jadi begini???
kembalikan la aku yg kelmarin...

semalam,

aku dicaci..
aku di hina..
aku di pandang sinis oleh sebilangan orang yang pernah rapat dgn aku...
tp???
hari ni kenapa semua seperti lakonan???
lakonan yang anggap aku hanya ludah yg senang di lontar ketika di kaki jalan...

semalam???

hari ini...

aku tetap aku...
kamu tetap kamu...
dia tetap dia....
kawan tetap kawan...
mereka pasti masih mereka...
venusia????
aku???
masih tetap khayalan.

0 comments: